Ewolucja teorii ekonomicznych.
Reklama tworzona jest w jakimś celu. Szczerze mówiąc, mało kiedy jesteśmy w stanie ujrzeć inteligentne reklamy. Wszelkie robione są wedle wiarygodnego schematu. Być może producenci boją się, że jeśli nazbyt głęboko ukryją przekaz to nie zostanie on zrozumiany. A co za tym idzie sprzedaż nie będzie wysoka. Najrówniej mówiąc reklama jest po to, żeby potencjalnych klientów zachęcić do kupna jakiegoś towaru. Zawiadamia nas o pojawieniu się innowacyjnego produktu na rynku oraz jego przystępności. Należałoby wykorzystać okładki na dowód rejestracyjny. Ewidentnie w obliczu dominującej konkurencyjności producenci nowych rzeczy muszą wykorzystywać tą formę przekazu. Inaczej ich produkt nie zastałby nigdy odkryty. Częstość pojawiania się ich w telewizji, gazecie jest także istotna. Tu obowiązuje norma im częściej tym prawidłowiej. Ma obowiązek ona albowiem zapaść w pamięć klientowi. Tak jego zaprogramować, żeby po wejściu do sklepu był przekonany o atrakcyjności tego towaru oraz naturalnie go zakupił. Podobno człowiek uczy się z wiekiem oraz na swoich błędach. I choć starsi zdają sobie sprawę z tego jaki jest newralgiczny cel reklamy wielokrotnie padają jej ofiarą.
2. Przejrzyj
3. Kliknij dla szczegółów
4. Przejrzyj
5. Przejdź do strony Strategie hedgingowe na rynku towarowym.